Örnek olay

Varşova Beden Eğitimi Akademisinde QRmaint’in Uygulanması

Sistem sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Ekiplerimizin yanıt verme süresinde belirgin bir azalma oldu. Bu, telefonlardan ve hataları kağıtlara yazmaktan ya da ezberlemekten çok daha iyi bir iletişim modelidir.

Maciej Hartfil – Varşova Beden Eğitimi Akademisi Şansölyesi

QRmaint aynı zamanda büyük ölçekte de çalışacak

Varşova Beden Eğitimi Üniversitesi, çalışanların ve 30 üniversite mülkünün yönetiminin çok daha kolay hale geldiği QRmaint uygulamasını hayata geçirdi.

Varşova Beden Eğitimi Üniversitesi, QRmaint uygulamasını Nisan 2019’da hayata geçirdi. Bir yıllık kullanımın ardından üniversite yetkilileri bu konuda net: işe yarıyor ve harika çalışıyor!

– Sistem sorunsuz çalışmaktadır. Varşova’daki Beden Eğitimi Üniversitesi Rektörü Maciej Hartfil, ne yazık ki tüm işlevlerini kullanmıyoruz, esas olarak hataları bildirmek için bir sistem olarak kullanıyoruz diyor. – Hartfil , ekiplerimizin tepki süresinin önemli ölçüde kısaldığını vurguluyor.

– Artık küçük arızaların onarım süresi bir veya iki saattir ve bunlar da sistemde tamamlandı olarak işaretlenir. Daha az acil olan şeyler daha sonra düzeltilir. Her göreve bir durum atanır, böylece hangi aşamada olduğunu bilirsiniz. AWF teknik departmanı koordinatörü Waldemar Kramek, örneğin ekipman eksikliği veya bir çalışanın hastalığı hakkındaki ek bilgilerin, onarımın ertelenmesi durumunda herkesin ihtiyaç duyduğu geri bildirimi sağladığını söylüyor. – Bilgi akışı, bildirimlerin ve onarımların sistematik hale getirilmesini ve hem raporlayan taraf hem de teknisyenler olarak çalışanların belirli bir talebin hangi aşamada olduğunu bilmesini sağlar.

Kusurlar çoğunlukla üniversitedeki bireysel binaların yöneticileri ve idarecileri ile bireysel bölümlerin yöneticileri tarafından bildirilmektedir: BT, yönetim, yatırımlar, yenilemelerin yanı sıra sekreterler ve güvenlik – hepsi, toplam 374 kişi, QR uygulamasına erişime sahiptir . Ancak üniversitedeki herkes, uygulamaya erişimi olmasa bile özel bağlantıdaki formu kullanarak arıza bildiriminde bulunabilir.

Uygulamanın başlangıcı

– Başlangıçlar zordu. İnsanlar yeni sisteme geçişte sıkıntı yaşadılar, artık hiçbir yeri aramıyorsunuz, sadece sisteme giriyorsunuz; Hartfil , hesaplarının şifrelerinin kaybolduğunu söylüyor. – Teknik çalışanlarımızın çoğu yaşlı ve teknolojik sorunlar onlara sorun yaşatıyor ama zamanla sisteme alıştılar, ikna oldular ve kullanmaya başladılar. Bu, telefon edip bir şeyler yazmaktan veya ezberlemekten çok daha iyi bir iletişim modelidir .

AWF Şansölyesi, QR kodlarının sistemin ilginç bir seçeneği olduğunu belirtiyor. – Eğer tüm üniversiteyi bunlarla ilgilenseydik, bir arızayı bildirmek daha da kolay olurdu; yapmanız gereken tek şey, sitedeki kodu tarayıp bir rapor göndermektir , diye ekliyor Hartfil.

QRmaint sistemi sürekli olarak modernize ediliyor, yeni rapor biçimleri ve yeni filtreleme yöntemleri art arda ortaya çıkıyor. Birçoğu, bireysel bir kullanıcının ihtiyaçlarına göre sürekli olarak oluşturulur.

QRmaint’ten Daniel Kiełbowicz, Varşova AWF’nin kamu kurumları segmentindeki ilk müşteri olduğunu ve bu kadar büyük bir gayrimenkul tabanına (60 hektarlık alanda 30 bina) sahip ilk müşteri olduğunu vurguluyor. QRmaint’in CMMS sistemi, bu kadar çok sayıda kullanıcıyla bile mükemmel performans gösterdi ve göstermeye devam ediyor.

– Maalesef üniversite gibi büyük kuruluşların iletişimi geliştirecek kendi sistemleri yok. AWF örneği, QRmaint uygulamasının bu boşluğu ne kadar doldurduğunu gösteriyor – diyor Daniel Kiełbowicz.

tło

QRmaint CMMS sistemi 29zł'den başlayan fiyatlarla!

14 gün boyunca ücretsiz olarak test edin!